ویندوز 12 - دانلود | آموزش نصب و فعالسازی ویندوز 12

ویندوز 12 - دانلود | آموزش نصب و فعالسازی ویندوز 12
ویندوز 12 را دانلود کنید! بله، درست گوش می کنید، مایکروسافت با جدیدترین و پیشرفته ترین به روز رسانی ویندوز در جولای 2024 می آید.


لینک دانلود ویندوز 12 - نصب و فعالسازی ویندوز 12

ویندوز 12 "خرید ویندوز 12" را دانلود کنید! بله، درست گوش می کنید، مایکروسافت با جدیدترین و پیشرفته ترین به روز رسانی ویندوز در جولای 2024 می آید. شایعات بسیار زیاد است و روزانه نظارت می شود که این خبر در مورد دانلود ویندوز 12 کاملاً درست است. لینک دانلود جدیدترین ویندوز 12 ممکن است تا اواسط ژوئیه سال جاری در دسترس باشد.

این یک نسخه مدرن، تازه، تمیز و زیبا از ویندوز است. ویندوز 12 طراحی شده است تا با ویژگی های پیشرفته خود شما را به آینده نزدیک کند. بنابراین تیم کارشناسان فناوری تمام جزئیات ویندوز 12 را ارائه کرده اند و دانلود نسخه Windows 12 از اینجا در دسترس خواهد بود. ما خوشحالیم که به محض انتشار مایکروسافت، لینک دانلود رسمی آن را در اختیار شما قرار می دهیم. بنابراین قبل از دانلود ویندوز 12 و نصب و فعالسازی ویندوز 12، در اینجا با ویژگی های جدید، مشخصات، مزایا، قیمت ها و سایر جزئیات مرتبط آشنا شوید.


نام سیستم عامل

Windows 12 / 64 Bit

Version:

12

Size:

4 GB

Processor

1.2 Gigahertz Minimum (GHz)

فضای دیسک:

64 گیگابایت یا بزرگتر

RAM:

4 گیگابایت یا بزرگتر

نصب ویندوز 12

موارد جدید در ویندوز 12 😍

مایکروسافت ویندوز 12 را با تمام ویژگی های جدید و آینده نگر از جمله هوش مصنوعی راه اندازی خواهد کرد. طبق آخرین پیشرفت های تکنولوژیکی که در زیر ذکر شده است، ویژگی های جدیدی در ویندوز 12 موجود است

👉 ویژگی جداسازی حالت

🤖 رابط مجهز به هوش مصنوعی

📸 رابط کاربری گرافیکی جدید

👉 یکپارچگی عمیق

🎤 جستجوی صوتی

▶️ دستیاران پرسنلی مانند Alexa Siri و Google Assistant.

👉 سیستم جدید بهینه سازی شده با سیلیکون برای بهبود هوش مصنوعی

🎯 نوار وظیفه شناور

▶️ نوار تاپ کاملا جدید

🔐 سریع و ایمن

🌅 متن در تشخیص تصویر

🌄 Wallpaper با ویژگی تطبیق ویجت

🎛️ نوار کنترل جدید

🧑‍✈️ Windows Copilot بهبود یافته

🔍 ابزار جدید Snipping

توجه: انتظار می‌ رود این ویژگی‌ها در ویندوز 12 در دسترس باشند، اگرچه مایکروسافت هنوز آن را اعلام نکرده است. با این حال، با توجه به آخرین و پیشرفت های تکنولوژیکی آینده، این ویژگی ها به احتمال زیاد وجود دارد.

دانلود ویندوز 12

سیستم مورد نیاز

پردازنده: پردازنده 64 بیتی، CPU یک گیگاهرتز یا بیشتر.

حافظه: 8 گیگابایت رم یا بیشتر.

فضای ذخیره سازی: 64 گیگابایت یا بیشتر.

سیستم عامل سیستم: UEFI با بوت امن.

TPM: ماژول پلتفرم مورد اعتماد (TPM) 2.0.

کارت گرافیک: کارت گرافیک سازگار DirectX 12 یا جدیدتر با درایور WDDM 2.0.

صفحه نمایش: نمایشگر 8 بیتی در هر کانال رنگی با وضوح بالا (720p) که به صورت مورب بیشتر از 9 اینچ است.

دسترسی به اینترنت: دسترسی به اینترنت و یک حساب مایکروسافت برای راه اندازی اولیه دستگاه مورد نیاز است (مگر اینکه یک دستگاه تجاری یا دستگاهی بدون دسترسی به اینترنت راه اندازی کنید).

حساب مایکروسافت: برای استفاده از برخی از ویژگی های ویندوز مانند Windows Store و OneDrive باید یک حساب مایکروسافت داشته باشید.

خروجی صدا: خروجی صدا (هدفون یا بلندگوهای داخلی).

الزامات اضافی برای ویژگی های خاص:

برنامه های اندروید: برای اجرای برنامه های اندروید در ویندوز 12، به یک پردازنده مجازی سازی و یک کارت گرافیک که از DirectX 12 پشتیبانی می کند نیاز دارید.

ذخیره سازی مستقیم: برای استفاده از Direct Storage در ویندوز 12، به یک NVMe SSD سازگار و یک کارت گرافیک که از DirectX 12 Ultimate پشتیبانی می کند، نیاز دارید.

نرخ نوسازی متغیر (VRR): به یک مانیتور سازگار و یک کارت گرافیک که از VRR پشتیبانی می کند نیاز دارید.

Windows Hello: برای استفاده از Windows Hello در ویندوز 12 به یک وب کم یا حسگر اثر انگشت سازگار نیاز است.

توجه: توجه به این نکته مهم است که اینها فقط مورد نیاز سیستم هستند. مایکروسافت هنوز هیچ جزئیات رسمی در مورد ویندوز 12 اعلام نکرده است، بنابراین هنوز ممکن است این الزامات تغییر کند. با این حال، این شایعات به ما ایده خوبی از آنچه که ممکن است انتظار داشته باشیم در نسخه اصلی بعدی هنگام دانلود ویندوز 12 ببینیم، می دهد.

فعال سازی ویندوز 12

نصب ویندوز 12

هنگامی که "دانلود ویندوز 12" توسط مایکروسافت در دسترس قرار گرفت، برای نصب آن بر روی دسکتاپ یا لپ تاپ خود به یک راهنمای کامل نیاز دارید. برای نصب ویندوز 12، به یک درایو USB قابل بوت یا دی وی دی حاوی فایل های نصب ویندوز 12 نیاز دارید. می توانید با استفاده از ابزار Windows Media Creation Tool یا یک ابزار شخص ثالث مانند Rufus یک درایو USB قابل بوت ایجاد کنید.

ویژگی های موجود در ویندوز 12

مایکروسافت در حال برنامه ریزی برای راه اندازی ویندوز 12 جدید و مجهز به هوش مصنوعی است. اگرچه تایید نشده است که نام آن ویندوز 12 خواهد بود، ما اکنون این نام را در نظر می گیریم. ویژگی های ویندوز 12 عبارتند از:

🤖 ویندوز با هوش مصنوعی

از آنجایی که هوش مصنوعی در حال حاضر یک موضوع داغ است و یک فناوری در حال تغییر در آینده است، هر شرکت فناوری هوش مصنوعی را در محصولات خود گنجانده است. مایکروسافت به طور فعال با OpenAI برای پیشرفت های مصنوعی مشارکت می کند و ویندوز 12 آخرین توسعه مایکروسافت خواهد بود.

🔐 ویژگی های امنیتی جدید

انتظار می رود ویندوز 12 دارای چندین ویژگی امنیتی جدید باشد، مانند امکان رمزگذاری کل هارد دیسک، احراز هویت بیومتریک برای ورود به رایانه و موارد دیگر. این ویژگی ها ویندوز 12 را نسبت به نسخه های قبلی ویندوز ایمن تر می کند.

🎲 ویژگی های جدید بازی

بازی بزرگترین صنعت در فناوری است، بنابراین مایکروسافت باید جدیدترین گزینه های بازی را در ویندوز 12 جدید ارائه دهد. انتظار می رود که قابلیت استفاده از نرخ تجدید متغیر و پخش جریانی بازی ها به دستگاه های دیگر در نسخه جدید ویندوز در دسترس باشد. این ویژگی ها ویندوز 12 را به بهترین سیستم عامل برای گیمرها تبدیل می کند.

🏬 ذخیره سازی مستقیم

این ویژگی به بازی‌ها اجازه می‌دهد تا دارایی‌ها را مستقیماً از NVMe SSD بارگیری کنند، بدون اینکه از CPU استفاده کنند. این به طور قابل توجهی زمان بارگذاری و عملکرد بازی را بهبود می بخشد.

⚡ نرخ نوسازی متغیر (VRR)

این ویژگی به شما امکان می دهد تا نرخ به روز رسانی نمایشگر با نرخ فریم بازی هماهنگ شود. این ویژگی باعث کاهش پارگی صفحه می شود و همچنین تجربه کلی بازی را بهبود می بخشد.

📲 Windows Hello

این ویژگی دسکتاپ شما را به اندازه موبایل شما دوستانه می کند. این به شما امکان می دهد با استفاده از احراز هویت بیومتریک، مانند حسگر اثر انگشت یا تشخیص چهره، وارد رایانه خود شوید. این یک راه امن‌ تر و راحت‌ تر برای ورود به رایانه شما نسبت به استفاده از رمز عبور است.

🧑‍✈️ Windows Autopilot

ویژگی خلبان خودکار برای مشاغل و پرسنل فناوری اطلاعات بسیار ضروری است. این قابلیتی است که به شما امکان می دهد دستگاه های ویندوزی جدید را بدون نیاز به لمس آنها تنظیم کنید. اگر این ویژگی در ویندوز 12 قرار گیرد، یک ویژگی عالی خواهد بود.

ویژگی های ویندوز 12

ویندوز 12 در مقابل ویندوز 11 - تفاوتی که شما احساس می کنید

قبل از پرداختن به تفاوت ها، باید بدانید که ویندوز 11 تنها یک به روز رسانی ویندوز 10 بود و با عجله توسط مایکروسافت راه اندازی شد. اکثر کاربران ویندوز ویندوز 10 را راحت‌ تر از ویندوز 11 می‌دانند. فقط پیشرفت رابط کاربری و برخی ویژگی‌های امنیتی در ویندوز 11 اضافه شده است. برخلاف ویندوز 11، ویندوز 12 یک سیستم‌عامل جدید با جدیدترین و پیشرفته‌ ترین ویژگی‌ها خواهد بود. انتظار می رود که بهترین نسخه ویندوز 12 باشد. بنابراین هنگام دانلود ویندوز 12 تفاوت های ذکر شده بین ویندوز 12 و ویندوز 11 را در نظر بگیرید

اگر لپ‌تاپ قدیمی‌ تری دارید، لطفاً از موارد زیر مطمئن شوید:

انتظار نمی رود ویندوز 12 از لپ تاپ های 32 بیتی پشتیبانی کند.

لپ‌تاپ‌هایی که پردازنده‌های قدیمی‌تری دارند (مانند نسل سیزدهم اینتل یا AMD Ryzen 5000) می‌توانند ویندوز 12 را اجرا کنند، اما عملکرد آنها کاهش می‌یابد.

لپ تاپ هایی با رم کمتر از 8 گیگابایت قادر به اجرای ویندوز 12 هستند، اما عملکرد به شدت کاهش می یابد.

برای دسکتاپ 32/64 بیتی:

انتظار می رود ویندوز 12 در دو نسخه 32 بیتی و 64 بیتی در دسترس باشد. با این حال، نسخه 32 بیتی از نظر امکانات و عملکرد محدود خواهد بود.

توصیه می شود در صورت امکان نسخه 64 بیتی ویندوز 12 را روی تمامی لپ تاپ ها نصب کنید.

توصیه می کنیم نسخه 32 بیتی ویندوز 12 را در رایانه هایی با رم کمتر از 8 گیگابایت نصب کنید.

* هر گونه اطلاعات مرتبط دیگر پس از اعلام مایکروسافت اضافه خواهد شد

سوالات متداول ویندوز 12

چگونه ویندوز 12 را دانلود کنیم؟

کافیست روی دکمه دانلود ارائه شده کلیک کنید و به صفحه نرم افزار رسمی مایکروسافت ویندوز هدایت خواهید شد. جایی که می توانید ویندوز 12 را پیدا کنید و روی دکمه Install کلیک کنید.

تفاوت بین ویندوز 11 و ویندوز 12 چیست؟

ویندوز 12 بروز ترین سیستم‌عامل مایکروسافت خواهد بود، این سیستم‌عامل با هوش مصنوعی و سایر فناوری‌های آینده‌ نگر در ارتباط است. ویندوز 11 تنها نسخه به روز شده ویندوز 10 است.

چگونه ویندوز 12 را روی دسکتاپ دانلود کنم؟

برای دانلود ویندوز 12 روی دسکتاپ یا لپ تاپ ابتدا، سازگاری سخت افزار را بررسی کنید، نسخه مورد نیاز را انتخاب کنید و سپس آن را از وب سایت رسمی دانلود کنید. لینک دانلود در بالا ارائه شده است.

چرا ویندوز 12 روی لپ تاپ من اجرا نمی شود؟

به این دلیل است که ممکن است از سخت افزار قدیمی تر استفاده کنید. باید به سخت افزار جدید به طور خاص برای ویندوز 12 مورد نیاز ارتقا دهید.

آیا ارتقا به ویندوز 12 اجباری است؟

خیر، اگر نیازهای شما برآورده می شود، می توانید از ویندوز 11 یا 10 استفاده کنید. اما برای استفاده از آخرین ویژگی ها و تجربه ویندوزهای مجهز به هوش مصنوعی باید به ویندوز 12 ارتقا دهید.


سایت نادمارکت فعالیت خود را از سال 94 با ارائه محصولات آنتی ویروس های خانگی و سازمانی، ویندوز، ویندوز سرور و آفیس آغاز نموده و توانست با ارائه خدمات موثر به یکی از برترین و بزرگترین ارائه دهنده محصولات اورجینال تبدیل شود، تا محصولات متنوع و اورجینال را به کاربران ارائه دهد. کارشناسان نادمارکت با پشتیبانی فنی و قدرتمند پاسخگوی همیشگی نیاز های کاربران عزیز جهت بهترین راهنمایی ها و راهکارها در قالب محصولات اورجینال هستند. شما کاربران گرامی، خرید خود را با خیال راحت و دریافت پشتیبانی کامل انجام دهید.

لطفا قبل از هر گونه سوالی قسمت سوالات متداول مطالعه شود، به صورت کلی ما مشتاقانه آماده هستیم، تا تمام سوالات و نیازهای شما را پاسخگو باشیم.

تلگرام: ID = @nodmarket (فقط ارسال پیام)
وآتس آپ: 09338809387 (فقط ارسال پیام)
تماس 1: 09338809387
تماس 2: 01334556373

نماد اعتماد

سایت نادمارکت